Hele Osloskolen leser

Flyfoto av en by

Leseferdighetene er synkende over hele landet, både blant barn og voksne, og lesing er ett av våre satsningsområder fra skolestart. Denne uka er det lystlesing som står på planen. Alle klasser har en bok som lærerne leser høyt fra i løpet av dagen, ingen spørsmål eller oppgaver, bare opplevelseslesing. Fredag blir det en kosestund i alle klasser med høytlesing og boller.

Abildsø er så heldige å ha et flott bibliotek med en dyktig bibliotekar som står til disposisjon både for elevene og dere foresatte. Her kan elevene og dere låne bøker til lesing hjemme. Les høyt for barna, legg til rette for hyggelige leseopplevelser og oppmuntre til lesing.

GOD NATT OSLO

4A og musikklærer Henning var med sammen med stjerneartister og sang Lillebjørn Nilsens sang på NRK. Vi er veldig stolte av elevene og læreren vår.

Se hele sangen til Lillebjørn Nilsen Trykk Her

Ønsker alle en fin uke.